dissabte, 2 de maig del 2015

Una semana més a Finlàndia

Hola! Aquesta setmaneta m'ha passat molt ràpid, el que hem fet ha sigut anar durant tota la semana a fer el manteniment de diferentes chillers que antiguament aquesta empresa ja havia instal.lat, el noi amb el qui vaig m'ha explicat un poc tot el seu funcionament perque aquestes son de tipus més industrials, i també hem repasat sobre paper instal.lacions elèctriques com hem va ensenyar el professorat. Molt entretingut i cada dia vaig coneguent coses noves, l'idioma no és un problema perque si no entenc res i es preocupen perque ho entengui i em senti còmode. De la part turística, tampoc tenc massa cosa a dir, hi ha moltes coses a visitar i molt boniques, aquest cap de semana per exemple soc a un poble a 2h en bus de la meva ciutat, amb uns amics espanyols que he conegut a la meva ciutat. Sense ser detallista, aquesta experiència m'agrada molt i pens-ho que és una pena que d'aqui 11 dies hem tengui que anar, trobaré a faltar amics i amigues de per tot arreu del mon i llocs impresionants i maravellosos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada