diumenge, 26 d’abril del 2015

Estància a Finlandia

Bon dia! Avui escric el meu primer blog perquè aquests dies he começat a estar liat, la primera setmana que vaig venir el que vaig fer va ser anar al institut d'aquesta ciutat, i allà em van presentar tot el que s'estudia, és moltíssim diferenent com a espanya, tot el que estudien és més industrial i més liberal. Igual passa amb la feina, he començat aquest Dilluns, amb un noi de l'empresa, hem anat per bastants llocs i ja he tocat els temes que hem donat a classe, tant climatització, com refrigeració. També un poc de fontanería. Els llocs on hem anat han sigut lloc com per exemple hospitals, universitats...espais on tot és molt industrial. Poc a poc i cada dia anem fent cosa i vaig aprenguent un poc. També hem vaig acostumant al horari, que és de 7:30am fins les 4:00pm, així com també les seves costums com són la de dinar a les 11 del matí, i en lloc de veure abundant aigua, doncs llet o cafè. Com a temps lliure, puc dir que també la ciutat és bonica, a la vegada que molt tranquila i gran, m'agrada molt, l'únic que tens que tenir en compte és ben abrigarte. La calitat de vida també és més cara, pero hi ha que dir que els sous de la gent també són més alts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada