dimecres, 24 de maig del 2017

Erasmus Itàlia (Firenze)

Que poder dir de Florència i de la gran experiència vívida. Primer de tot dir que per jo és la ciutat més bonica que he vist mai, tant pels seus edificis que té i com són els carrers i la gent. L'edifici més impressionant de Florència és el Duomo, que jo vaig tenir una gran sort en viure solament a un minut d'ell. Així que cada dia podia passar per devora ell, com també fer voltes per al centre de la ciutat. Pogent veure Així quasi tots els llocs més famosos per visitar.

Inclús vaig tenir temps d'anar a visitar dues ciutats més de la toscana, que van ser Pisa i Siena, que la veritat és que les dues són guapíssimes. Però la que més em va agradar va ser Siena, ja que era més tranquil·la i hi havia molts de llocs bonics per visitar.




Després també s'ha de dir que no tot va ser molt divertit i perfecte. També i va haver-hi dies i moments una mica mals d passar, en els quals ho vaig passar molt malament. Com per exemple els 3 primers dies a la feina i al pis on vaig viure, que em va costar un poc viure tot sol, ja que a Menorca visc amb els meus pares. Després el que per jo va ser més dur, és estar molts de dies sol sense tenir a ningú per anar a fer una volta. Però a la segona setmana ja vaig fer amistats tant a la feina com a fora d'ella.



Quant a la feina a Florència, va anar molt bé. L'empresa era molt professional i vaig poder veure bastantes instal·lacions que a Menorca per res veure. Amb el que més vaig fer feina va ser amb manteniment d'aires acondicionats i calderes murals. Ara que també vaig fer alguna càrrega de refrigerant a refredadores molt grans i arreglar averies de AC i calderes de Propano.
                          

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada