dissabte, 22 d’abril del 2017

Primer mes de pràctiques a Alemanya

Hola a tothom una altra vegada! Ja s'ha complert el primer mes de la meva arribada a Alemanya i ja he realitzat gairebé quatre setmanes de pràctiques. La primera setmana amb la nova empresa ha estat bastant lleugera hi ha passat ràpid, tot i què al començament hi havia una mica de descontrol la cosa ha anat millorant i en conjunt ha sigut una setmana prou interessant.




Els dos primers dies hem vaig quedar amb l'encarregat del magatzem d'existències. Ell s'encarrega de que sempre hi hagi un mínim d'existències i de preparar les comandes que li fan els operaris que treballen fora. Va ser profitós, em va ensenyar molts materials amb els quals treballen i em va explicar la seva utilitat, característiques, etc.







Els dos darrers dies de la setmana he sortit fora. Dimecres vaig anar amb un tècnic de refrigeració i un altre aprenent a realitzar el manteniment del sistema de climatització d'un banc ubicat a Itzehoe, una ciutat propera a Rendsburg. Vam netejar les unitats interiors i exteriors, els filtres i vam comprovar els paràmetres de funcionament.









El divendres vam anar amb un altre operari, en Daniels, a l'hospital de Rendsburg a retirar una gran quantitat de de filtres usats que s'havien canviat de cinc unitats de tractament d'aire. El canvi complet de filtres segons em va dir en Daniels es realitzava dos cops a l'any. Les unitats estaven ubicades en una sala de màquines situada a la part superior d'un dels blocs que conformen l'hospital. Va ser interessant veure les dimensions d'aquelles instal·lacions, l'elevat volum d'aire que mouen i el gran diàmetre dels conductes.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada